caring is sharing~




ASSALAMMUALAIKUM..............
always with u
5 to care… 3 more comes…
Nak jadi pandai untuk sem nih susah jugak… Alhamdulillah dapat member yg semangat nak score.. tambah pulak result sem 1 teruk… banyak dosa mungkin…
Sem 2 memerlukan kesabaran yang tinggi memandangkan lecturer yang terbaik take care kelas… so we all have to take care of ourself… some lecturers teach too fast and some are hot tempered… awww…. semoga Allah melindungi ku…. tapi macam mana nak tingkatkan prestasi eh? still thinking….
plan a strategy? just a continuous reading? or just hope? sometime tu moral down jugak…. Iman naik turun…. Ya muqallibal qulub, tsabit qulubana ‘ala diinik.
Caring? thats true…. I have to take care of my self… tapi macam mana kalau diri aku sendiri pon lemah…. in this case caring nih boleh melibatkan orang lain sekali la…. sememangnya time aku keseorangan tu.. nothing can be done…. sebab tu lah sahabat tu penting…. sejauh mana kita sayang sahabat tu… sahabat tu akan sayang kita kembali…. bagaimanakah hubungan persahabatn kita? between sahabat and rakan, the meaning is difference…. dimana sahabat adalah rakan yang memimpin kita kejalan Allah S.W.T… sayangilah sahabat kita dengan seikhlas hati serta menerima segala kekurangan yang ada padanya….
hubungan persahabatan ni sebenarnya terlalu indah sekiranya ia berada di landasan yang benar… ketika mana sahabat kita mengajak makan bersama… gelak dan ketawa bersama… study sekali… dan semua masalah kongsi sama-sama…. bak kata pepatah… cubit paha kiri, paha kanan terasa…. dan persahabatan itu akan menjadi lebih indah apabila kedua-dua pihak saling mengambil berat antara satu sama lain…. dan sentiasa menghargai hubungan silaturrahim tersebut…
Sukar bagi ku untuk meneruskan kehidupan ini… sukar bagi ku untuk memperbaiki kelemahan diriku…. segala-galanya menjadi sukar apabila aku bersendirian…. kerna itulah aku sentiasa mengharapkan pertolongan Yang Maha Esa…. kasih sayang seorang ayah dan ummi….. dan sahabat yang senantiasa berada disisiku…. andai kata aku terlepas pandang…. palingkanlah aku…. andai kata aku tersungkur…. angkatlah aku…. andai kata aku tersesat…. pimpinlah tanganku…. andai kata esok aku pergi meninggalkan kau sahabat…. teruskanlah perjuangan kita…. love u all my sahabat….  :)


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.