Back to school.


Assalamualaikum adik-adik

tak lama lagi dah nak buka sekolah kan? :)
dah beli kasut dan baju baru?
Alat-alat tulis semua dah ada? ^_^

Terkenang pulak memori zaman muda-muda dulu. zaman sekolah rendah.
tiap-tiap tahun mintak beg baru,semua benda nk baru.

Masa tu tak faham, susahnya mak ayah nak cari duit. tp diorang tetap cuba bg yang terbaik untuk anak-anak.

Tapi pergi sekolah,main main jugak.ish3.

so,adik-adik,sila dengar cakap mak ayah, belajar rajin-rajin.
jgn jadi mcm akak, belajar entah ape2,dah lupa dah.
inilah akibatnya tak belajar krn Allah.

Semua dah baru,niat pun kena refresh tau. ^_^

Selamat menuntut ilmu,jalan ke syurga tu tau. of course banyak halangan.

Yang dah tua-tua pun, kena refresh niat jugak ;)

"Menuntut Ilmu adalah Taqwa.Menyampaikan ilmu adalah Ibadah.Mengulang-ulang ilmu adalah zikir.Mencari Ilmu adalah jihad..."
-Al Ghazali-

post khas utk adik saya :) belajar leklok dik.

Alfun mabrouk Aridz Azmil ! 9A for PMR.

Photo
curik kat fb mu.


Photo: Detik2 manis di genting highlands.. haha
LEAVE A COMMENT..

https://twitter.com/OfficialAridz_ - follow me on twitter..! <3<3

ahaa bukan k-pop.

Dah bersawang blog ni.




Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


1 comment

31 Disember 2012 11:11 PTG

da buka sekolah ni semuanya baru.. ^_^

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.