Segmen: Aku Terjah! Aku Follow! Apakah itu?.



klik banner  & join!

kenapa aku terjah?
bismillahirrahmanirrahim...

ehem ehem.. 


suka terjah? kekadang suka terjah ...cara silent atau tegur kat chatbox..
suke baca entry lama dan baru kat blog yang diterjah....tak kisah asalkan bermanfaat..


Kenapa aku follow? 
err..suka follow ...sbb cumenye ana jealous dgn belog mereka,...tau tak! ... cantik sangat..tapi ada yang simple tapi entrynya masya allah menarik.. dan istimewanya boleh merapatkan ukhwah sesama blogger!..insya allah...

nak tag

blog anti semua naikkan semangat ana lah ...
hehe~

ilalliqa' wa ma'as salamah...


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


7 comments

27 Julai 2012 pada 8:16 PG

selamat bersegmen lin. :)

27 Julai 2012 pada 10:02 PG

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan....Terima kasiH atas kunjungan dan penyertaan dalam segmen MYideakini ye...untuk melayakkan hadiah penghargaan dari MYideakini, pastikan penama yang telah di tag tu follow blog MYideakini...itu syarat & terma dr MYideakini...TQ

28 Julai 2012 pada 1:51 PG

gudluck dear..

28 Julai 2012 pada 3:13 PTG

http://www.aisyahhumaira.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apakah-itu.html

niera dtg singgah + dah follow sini :)

1 Ogos 2012 pada 9:14 PTG

follow sini ^__~ jemput singgah ye

http://zafirahzarrae.blogspot.com/2012/07/aku-terjah-aku-follow-apekah-itu.html

20 September 2012 pada 9:58 PTG

Eh kau dh masuk rupanya.. Aku tertagged kau lgi plak =.="

21 September 2012 pada 6:58 PTG

@Everything's Everythings syukran tag. takpe ok je.. :) lynn pun dah lupa dah join ke tak segmen ni.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.