PRU - 13 SCARYNYA! (VIDEO) FREE IC FROM BN. PENGAKUAN WARGA INDONESIA DAN BANGLA PASAL PEMBERIAN IC.


Oh... negara ku yang tercinta.




"dia ckp b.n ok ape.. byk bela warga asing.."

scarynya. kerajaan supposed to be membela rakyat, bukan warga asing.

Nak minta maaf kalau ada yang serabut dengan post post politik saya. setiap hari. insyaAllah akan kembali normal selepas 5mei. tu pun kalau PR menang. kalau tak, kita serang lagi :p

diorang serang PR 24jam kat semua saluran. PR hanya ada pentas ceramah, internet dan rakyat marhaen yang tolong sebar. ini sudah cukup adil rasanya.

tak. saya tak marah pun. dan ini bukan perli. ini sungguh sungguh.





Pengakuan PANAS Warga Indonesia Pasal Pemberian IC 
baca di blog Ameno World


Hari ni hingga esok kena minum air banyak-banyak. Sebab air mata tak henti tumpah bila baca news feed tipu daya orang zalim.

Bagi yg belum putuskan untuk pulang mengundi, atau tak mahu ambil peduli. Tolong. Saya merayu. Cuba sedaya upaya untuk bolehkan diri hadir di pusat undi. Ada sahaja undi kosong, 'orang lain' akan memenuhinya.

Pastikan famili anda semuanya keluar mengundi!

Mereka merancang tipu daya, tetapi Allah sebaik-baik Perancang. Semoga kemenangan milik yang Haq. ameen.

"Dan Firaun berseru kepada kaumnya (seraya) berkata: "Hai kaumku, bukankah kerajaan Mesir ini kepunyaanku dan (bukankah) sungai-sungai ini mengalir di bawahku; maka apakah kamu tidak melihat (nya)? Bukankah aku lebih baik dari orang yg hina ini (Nabi Musa yang tidak fasih berbicara) dan yang hampir tidak dapat menjelaskan (perkataannya)? Mengapa tidak dipakaikan kepadanya gelang dari emas atau malaikat datang bersama-sama dia untuk mengiringkannya." Maka Firaun mempengaruhi kaumnya (dengan perkataan itu) lalu mereka patuh kepadanya. Kerena sesungguhnya mereka adalah kaum yang fasik. (Az Zukhruuf 51-54)

Islam hadir bagi membebaskan manusia dari penghambaan dan pembodohan. Penghambaan bahawa manusia hidup atas jasa-jasa penguasa. Pembodohan bahawa manusia tak bisa hidup tanpa mereka.

Firaun dikisahkan dalam Al Quran bukan sekadar coretan sejarah, tapi agar kita berwaspada. Kerana kisah-kisah dalam Al Quran adalah cerita nyata yang masih berulang hingga kiamat. Watak dan tempatnya berbeza, tapi perjalanan plotnya sama.

Maka di bumi bernama Malaysia, di tahun 2013 ini, tidakkah kita harus berjaga-jaga? Bebaskan diri. Jadilah hamba ilahi. Di celah seruan Firaun, carilah siapa yg berjuang berani mati menyeru kembali menyembah Rabbi.

# Harapan marhean yang cuma SATU Undi. Mereka Terlalu inginkan ISLAM YANG SEJAHTERA.

# Saya Juga!

Notahati- 7:35pm. dah maghrib.

hujan turun dengan lebatnya . "Allahumma sayyiban nafi'a"

kalau tempat korang tengah hujan, kalau ada kawan kawan yang tengah dalam musafir (tak kira dekat ke jauh), tolong pesan kat diorang, guna masa tu sungguh sungguh, doakan untuk PRU13. kita berhadapan dengan serangan menggila.

cari masa masa yang mustajab dan makbul doa. doa!


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

3 Mei 2013 8:49 PTG

Semoga Allah melindungi Malaysia dari tangan2 kotor yang mencemarkan proses demokrasi negara ini.

Geram tk terkata dengan mereka yang terlibat ni, nyata mereka takut dgn bayang2 mereka sendiri.

Sekali ni kita UBAH!

3 Mei 2013 9:20 PTG

rosak negara! bahana projek ic Tun Mahathir a/l Iskandar kutty!

shit!

3 Mei 2013 11:30 PTG

ini kali lah?

5 Mei 2013 12:36 PG

Anda perosak bahasa jika menggunakan ayat "ini kalilah".

Lagipun kenapa perlu repot pada FB???

Repot Polis la.

5 Mei 2013 12:37 PG

Anda perosak bahasa jika menggunakan ayat "ini kali lah".
Lagipun kenapa perlu repot dalam FB?????

Repot polis la.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.