Faisal Tahir jadi sarkastik!


 Pandai-pandai tuduh orang lain sesat. Apa-apa pun saya suka Faisal Tahir jadi sarkastik. Gua 'like' lu.



Ada orang tanya siapa Tun Faisal ini? Tun Faisal ialah Ketua Unit Media Baru Pemuda BN.. Dr Maza pun pernah respon dan hentam mamat ni.




Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


7 comments

29 April 2013 6:57 PTG

jom komen link blog korang dkt entry ni .. sya nak blogwalking

http://elsaulfahdotnet.blogspot.com/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html

29 April 2013 7:03 PTG

hahaha..terbaik lah sarka faizal..kalau tun faisal rasa dia betul lagi, tak tau la..memang bebal darah biru..hahaha

29 April 2013 8:15 PTG

eh..baru perasan..ade perkataan 'Bersyukurlah kepada BN'..bn ni tuhan agama apa..haha

29 April 2013 10:45 PTG

adoila depa ni... mcm2 banner yg karut marut muncul skang ni, sesuai buat bahan lawak... politic punya pasal... adoila mentality meleis...

Tanpa Nama
30 April 2013 11:55 PG

hehe..mantap la bro faizal. Serius dh heboh dalam blog, fb dan tweeter. Inikalilah

30 April 2013 1:46 PTG

salam sis..jemput join segmen kathy
http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/segmen-kathy-mencari-bloglist-mei-ogos.html

Tanpa Nama
30 April 2013 3:12 PTG

BN dh mcm ajaran sesat plak

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.