Lihat video ni. Apa yang masih menghalang anda dari mengundi Pakatan Rakyat?


Salah satu sebab saya tidak akan mengundi BN pada PRU ini, malah berkempen agar tidak ada orang mengundi mereka, adalah atas dasar kasihkan pemimpin BN sebagai saudara seagama. Mereka perlu direhatkan dari memegang tampuk kuasa, agar mereka punya banyak masa untuk kembali menilai erti hidup, kembeli memberi tumpuan pada diri, keluarga dan yg paling penting, agama.

Bekas MB Selangor adalah antara yg telah mendapat kebaikan akan kerehatan dari kuasa. Fitnah kuasa cukup gila, teman.

Kullu ma3roofin sadaqah. Tiap benda makruf (baik) adalah sadaqah. Termasuk satu undi.

Mari merawat jiwa manusia.

Haih. Ape lah yg diajar pada anak muda penyokong amno biyend ni. Allah nak tegurla tu..takpa2..kalau kawan mesti tolong punya..jaga akhlaq ye kwn2.

Sebenarnya dah tak tahu nak kempen apa lagi di FB ni dan blog. Rasanya maklumat dah terlalu banyak.

Jadi teman-teman budiman, cuba beritahu, apa yg masih menghalang anda dari mengundi Pakatan Rakyat ya?


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

30 April 2013 9:24 PTG

Tak sabar nak mengundi. Rasanya dah boleh rasa siapa yang menang ni. Hehe. :-p

30 April 2013 11:52 PTG

BN? tak. saya tak.

1 Mei 2013 1:16 PG

sya masuk contest komen terbanyak , jom tolong komen apaper je dekat entry ni .. help me :)

http://elsaulfahdotnet.blogspot.com/2013/04/blogging-contest-by-tumtumshop.html

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.