VIDEO SEKS NURUL IZZAH.TUAN GURU NIK AZIZ,KHALID IBRAHIM & AZMIN ALI DIBONGKARKAN MENJELANG PRU KE 13?


Video Seks nurul izzah

video seks nurul izzah

Saya menentang pembikinan dan penyebaran video lucah ke atas Nurul Izzah (MP PKR Pantai Dalam) kerana saya adalah Muslim wibawa, bukan kerana saya penyokong Pakatan Rakyat. Jangan hanya sibuk menentang liberalisme, pluralisme, sekularisme saja.


berpolitiklah dengan cara yang bersih bukan sampai menjatuhkan maruah orang.....dunia..dunia...


cuba komen sikit apa dosanya menuduh, memfitnah dan menyebar tuduhan zina tanpa 4 orang saksi?

sebenarnya mereka  tahu bukannya tidak tahu tapi demi kepentingan, mereka sanggup mengatasi agama...itulah yang dinamakan sebagai politik kotor...terus terang cakap...lagi mereka membuat fitnah, maka semakin jelas keburukan yang dipaparkan....orang yang mmbuat fitnah..smpai mati tidak akan diterima saksi mereka....Ya Allah..jauhkanlah kita semua dari semua ini...kita bercakap sekarang bukan atas dasar tiket parti tapi atas dasar ORANG ISLAM.

Kemenangan di akhirat (al-fawz) adalah kemenangan yang sebenar. Berdasarkan firmanNya dalam Surah al-Saff ayat 10-12, kemenangan di akhirat itu meliputi empat perkara :

1. Mendapat jaminan keselamatan dari azab yang pedih di akhirat.
2. Mendapat keampunan dari Allah Taala di atas segala dosa yang telah dilakukan.
3. Dimasukkah ke dalam syurga yang mengalir di bawahnya beberapa sungai yang mengalir.
4. Mendapat tempat tinggal yang baik khusus di syurga yang bernama 'Adn.

Inilah motivasi yg menggerakkan jentera Islam, yg sukar difahami jentera lain. Menumpaskan kezaliman (BN) adalah satu perkara, tapi mencapai kemenangan adalah perkara lain.


"Kudrat wanita memang terbatas. Bukan sekadar tenaganya lemah. Semangatnya tinggi, tapi selalu kalah pada emosi. Bila satu benda gugat jiwanya, senang goyah, kesan pada hatinya parah, ambil masa untuk bangkit.

Sebab itu wanita mudah masuk syurga kalau dia beramal. Mungkin kerana Allah tahu keterbatasan wanita, tapi nak juga buat amal setanding lelaki. Setakat solat 5 waktu, puasa, jaga peribadi, pun dapat masuk syurga dgn memilih mana-mana pintu, apatah lagi yang gigih berjuang."

bukancintabiasa


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


9 comments

29 Mac 2013 12:35 PG

Hanya kerana gilakan kuasa dunia, mereka rela memijak bangsa seagama sendiri...

Tanpa Nama
29 Mac 2013 1:03 PG

Umno dh xde idea. Nampak sgt..org bodoh pn akn terpikir "mcm ade yg x kena je. Asyik kua video sex je..dkt ngan pru13 plak tu". Kalo penyokong umno x terpikir g2 maknanyeee????? Mls nk ckp

29 Mac 2013 1:19 PG

nie semua terlalu taksub sangat dengan politik...
bukan manusia yang tentukan kita ke syurga...
benci dengan politik!!!

29 Mac 2013 8:36 PG

ini lah die fitnah..

29 Mac 2013 9:02 PG

berpolitik tu tak salah, dia ibarat menyampaikan dakwah. tapi kalau dengan cara kotor, subhanallah. insaflah.

29 Mac 2013 9:34 PG

tak paham dengan politik kat malaysia ni... kenapa mesti nk memburukkan org lain utk menang.. ish2 benci politik yg gini ...

Tanpa Nama
29 Mac 2013 10:42 PG

sedih sebab tnda akhir zaman dpn mata.sedih sbb ulama' dpermenkn dpn mte.

Allahu.
KEMANA GERAK NGARA KITA AGKNYA

29 Mac 2013 2:04 PTG

macai2 politik kaki pemfitnah ni, tak takut ke nasib depa bila akhirat kelak? langsung tak takut ke? ish gila sungguh depa ni...

woi mcai .. kalau stakat edit xpayah la wei ~ balek rumah please :'D ramai lagi org reti edit noob mcm ni . bangang sgt . pasal altantuya xnk pulak korg taruk kt blog ni ?? o_O gambar edit je pon nk kecoh2 . bangang betol . dacing nie da lame .. kt kedai skrg mane pakai dacing da . org da pakai penimbang digital . dacing ni patut dicampak kt muzium je . tu pon kalau org masih nk trima . taubat la macai . buat fitnah tu dosa dia lebih besar dr mmbunuh org . :)

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.