STATUS TERKINI KES PERGADUHAN DI SG PETANI.



'Rusuhan kaum' di Sungai Petani? dapat tahu dari sumber fb , ALHAMDULILLAH , maklumat terbaru keadaan dah pulih seperti biasa.



cerita tentang kejadian hanyalah kerana pergaduhan kecil disebabkan kes pencurian motor. 

Kejadian pergaduhan teruk di antara puak pelampau Extreme India dari Geng Kongsi 35 & Melayu Islam kita yang ditetak dengan parang , dibelasah dengan kayu besbol dan di campak ke dalam longkang sehingga membabitkan orang-orang yang tiada kaitan bermula di Paya Nahu seterusnya melarat ke Tmn Ria Jaya.. apabila motosikal di bakar di depan masjid , seterusnya melarat ke Tmn Keladi & terkini jam 3 petang tadi di Bandar Sg Lalang , Sg Petani Kedah ..

Jangan percaya cerita-cerita yang tidak sahih.

Sebarang pertanyaan berkaitan situasi semasa di Sg.Petani sila hubungi HEA IPD Kuala Muda,Kedah Insp Farhana bt Hj Ishak,Sjn Muhyizan Muhyi, Kpl Amanorashid Ibrahim,Konst. Mohd Safaruddin Helmi Sulong di talian 04-4299222.


Jangan terpengaruh sebarang khabar angin. Sila dapatkan sumber sahih dari pihak PDRM.




ok peace malaysia! sekian. 


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


12 comments

19 Disember 2012 7:52 PG

HArap juga berita ni tak sahih...risau juga bila perkara yg membabitkan perkauman ni timbul...jgn jadi peristiwa 13 mei sudah...

19 Disember 2012 9:15 PG

no komen...

19 Disember 2012 10:30 PG

harap semuanya ok..no rusuhan okay!peace malaysia

19 Disember 2012 12:11 PTG

hish apa la depa nie, ganas sungguh nak sgt merusuh..ada la tu sapa2 yg spark isu perkauman, jgn ulang tragedy 13thMay sudah..mintak dijauhkan

19 Disember 2012 3:34 PTG

Harap keadaan semakin baik. India dan Melayu berbaik-baik, bersalaman, baru satu Malaysia. woha!

19 Disember 2012 4:40 PTG

peace no rusuhan please! :))

19 Disember 2012 8:14 PTG

hmm... pasti akan bertambah teruk lepas ni..

19 Disember 2012 11:14 PTG

Salam kenal aja ,,,,,,,,,

20 Disember 2012 4:18 PTG

harap segalanya baik2 berlaka... tak suka lah dengar pergaduhan sesama kaum.. masyaAllah

21 Disember 2012 12:24 PG

sp tu tempat saya study.
ade ipg kat situ.
kwsn tu mmg ramai kaum india.
takut jugak kdg2 tu..huhu

24 Disember 2012 1:14 PG

sebarkan berita palsu sehingga menghuru hara negara, berat hukumannya..

Tanpa Nama
2 Januari 2013 2:58 PG

Munculnya tahun 2013,diharap masyarakat yg menghuni bumi akan lebih bermuafakat dan bersefahaman utk merealisasikan penyatupaduan.

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.