Segmen : Smart Blogger Award June Season by Yuyu


KLIK BANNER

.....bismillahirrahmanirrahim.....

salam alaik..

segalanya di hujung jari, kan? Nasib baik tak masyhur mana blog ana ni. Huhu.. 
ana tahu la cam ramai jugak la kan silent readers
kat blog ana ni...
(eh!ada ke?? )

.............

sebelum tu,
ana nak sangat cakap....
ana sayang kalian...
siapa yang sudi baca luahan atma ana
sampai sini... memang dia baik ^.^
jazakumullahu kahiran jazaa'a...

........

wadah blog ana ni bermula kerana minat...
dan niat pada awalnya langsung tiada kena-mengena dengan da'wah...
mula2... ana suka catat apa yang berlaku dalam kehidupan ana sehari-hari...
then..
ana rasa nak cuba improve...
masukkan elemen2 yang baik agar dapat membina jiwa ana....
dan naqibah ana cadangkan ana supaya ana manfaatkan blog ana ni
sebagai satu wadah, satu cabang untuk ana berda'wah...
dan ana pun mengorak langkah mencubanya...
~
Rasa-rasanya, itu sahaja yang ana nak coretkan .
Maaflah andainya entri ini terlalu formal ( skema itu hebat ! ) . ^____^.

Ilalliqa' wa ma'as salamah...

mereka yang ohsem!





Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


10 comments

21 Jun 2012 1:30 PG

terima kaseh,dear.alhamdulilh..rase d hargai.trima kaseh:]

21 Jun 2012 1:31 PG

Hope cik pipi merah kita menang la award tu kali ni.. Akak tag Lin dalam GA jaakechik

21 Jun 2012 10:58 PG

insyaallah join..thanks tag jua dear

23 Jun 2012 12:27 PTG

thanks tau tag fariz (^_^)

26 Jun 2012 8:02 PTG

Gudluck tau! ;)

Syukron 'ala tag! Heeee

1 Julai 2012 6:29 PTG

Salam.. Anda pemenang untuk Segemen yuyu.. klik sini untuk maklumat lanjut..http://sayeshukepink.blogspot.com/2012/07/pemenang-untuk-segmen-smart-blogger.html

1 Julai 2012 8:39 PTG

syukran dear yuyu..jazakillah khair.. ^_^

1 Julai 2012 10:02 PTG

tahniah ;)

2 Julai 2012 7:00 PTG

congratz sis :)

3 Julai 2012 1:57 PG

tahniah awak !!

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.