No one perfect as we are not perfect too..


Ana mudah hilang rasa kagum ,hormat dan thiqah pada orang baik-baik yang ada 2 tabiat ini :


1) merokok~ 

2) suka buang sampah merata2~

* teringat masa hadir ceramah semalam di raudahtul ulum, duduk belakang seorang pakcik yang berkopiah, muka memang baik dan pandai berkata2 dan berhujah ..
(ana terdengar perbualan pakcik ini..sgt bagus dan  persuasif kata-katanya..dalam hati ana kata,"bagus pakcik ni. isu semasa 'cair' di lidahnya. kagum betul")

tapi yg membuatkan hati ana tiba-tiba FRUST, bila beliau keluarkan sebatang rokok dan menyalakannya. Then buang puntung tersebut merata-rata sahaja..

oh pakcik, kalaulah pakcik tidak melakukan itu...



=,=


kbai..


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

21 Jun 2012 10:52 PG

hurm.. mmg frust kan.. saya pun slalu je jadi mcm tue..

21 Jun 2012 2:43 PTG

Akak pun mmg tak suka sgt org merokok ni..dah tu suka buang puting rokok tu merata-rata..

22 Jun 2012 1:04 PG

saye x isap rokok....
rokok itu haram...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.