PRU - 13 VIDEO Panas! Suasana Hari Penamaan Calon di Tanah Merah.Penyokong Umno Tanah Merah Di Layan Macam Binatang.



Suasana hari penamaan calon di Tanah Merah...berebut air.. .rakyat tu manusia kenapa boleh dilakukan sebegini , kami rasa BN tak yakin menang di Tanah Merah sebab tu lah sanggup layan manusia mcm binatang, kerana mereka rasa yang datang tu mcm manapun tetap akan undi PAS… jadi kita harap PARTI lain tidak akan berbuat demikan. Kepada penyokong BN kalau dah tengok nie kita sama – sama fikir lah ya.

Ini pula kenyataan Datuk Harun Din… renungkan lah

Saya tahu Saluran TV di malaysia ini adalah milk kerajaan, tapi Kerajaan itu bermakna milik rakyat. Pada masa ini UMNO dan BARISAN NASIONAL telah menyalahgunakannya. Ini kerana mereka menggunakan sepenuhnya kemudahan milik rakyat ini bagi menyiarkan kisah-kisah parti politik mereka sedangkan Pakatan Rakyat hanya diberi 10 minit untuk menyiarkan Manifestonya. Hari ini saya menonton berita di TV, saya rasa muka DS Najib hampir 20 minit, Rosmah 10 minit, muka saya pun masuk juga, tapi 1 saat setengah sahaja. Mereka inibukan saja tidak bersikap adil tetapi juga salah laku dalam mentadbir harta milik rakyat. Adakah MEREKA ini yang kamu mahu undi?

Tuan Guru Dato' Dr Haron Din
Timbalan Mursyidul AM PAS Malaysia
Rumah Hj Salleh Junus, Kampung Surau Utan Haji
20/04/2103 11.00 malam







Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


4 comments

21 April 2013 10:23 PG

Sokong BN dapat air free satu botol, dicampak lagi tu :P

Tanpa Nama
22 April 2013 12:55 PTG

Tanah Merah, Kelantan??

Dato Ikmal merupakan pemimpin BN yang sangat baik di sana.

Ingat lagi masa berkhidmat di Tanah Merah.

Tanah Merah yang dibawah pentadbiran PKR tetapi yang selalu buat keje wakil PAS dan BN (Dato Ikmal) .

wakil PKR langsung x nampak muka.

based on my previous experience for 3 years working with them.

23 April 2013 12:38 PTG

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

hambaallah..
28 April 2013 4:21 PG

tagline blog 'seindah ciptaan tuhan' tapi isi blog politik maki hamun; entah dimana indahnya...mohon tukar tagline blog ni.....x sesuai....letak la 'sehina ahli umno' baru sesuai.....

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.