WAJIB TONTON [VIDEO] V8 - JEMAAH GANGSTER.


V-8 Jemaah Gangster.


Sesama islam pun nak bergaduh pasal lain ideologi. ta'suub chauvinist. takda dah sifat-sifat bersederhana dalam diri masing-masing.Geng-geng tarbiah ni, kat uni ana dulu pun ada berpuak-puak gini. Tak tahulah kalau mazhab tak sama tu pasal gaduh-gaduh kan.

zaman sekarang ni, tinggal 2 benda yang nabi dah tinggalkan . Sunnah/syafaat dan Al quran. Takyah la dok merapu pasal bende lain. takut sesat kang susah nak gostan. Nabi dah pesan dah sebelum wafat.

yang suka cakap kenapa agungkan ulama? Bro ..kita kena hormat je para ulama. tak kisah la dia bloodline Muhammad PBUH (stail omputeh sket), atau tak. jangan lebih-lebih jer damba kang ke arah syiah plak.

Islam Itu Mudah. manusia je suka tokok tambah. extremist. rileks-rileks sudah..


Notakaki- Parody terbaik, kiss the ring tak leh blah, ala2-ala Godfather gitu.


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

20 Mac 2013 10:01 PG

Patutnya ramai lg yg tgk video ni...semoga semua org amik sbg pngajaran. Lately ramai yg suker gaduh sesama sndr perihal agenda masing2...padahal Islam itu mudah dah sudah tetapkan cara terbaik utk kehidupan...kerana kita semua bersaudara. Thanks atas sharing ni. Sgt2 terbaek!

20 Mac 2013 3:04 PTG

cik lynn...

Tanpa Nama
1 April 2013 10:15 PTG

Semoga mendapat manfaat dari video ini :)

-Editor-

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.