TERSEBAR LAGI GAMBAR PALSU [INSIDEN LAHAD DATU]:KES GAMBAR PENGGANAS SULU BUNUH POLIS DENGAN KEJAM



PENGGANAS SULU BUNUH POLIS DENGAN KEJAM


DIATAS GAMBAR PALSU DIKENALPASTI DIAMBIL DARI SINI

SUMBER BERITA BACA SINI


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


6 comments

10 Mac 2013 1:05 PTG

Gambar palsu? -,-

10 Mac 2013 1:14 PTG

@Sally Yatiey ye klik kat link tu.. nauzubillah tergamaknya buat macam ni.. jagalah sikit hati dan perasaan mereka dan keluarga mereka yang terlibat.

10 Mac 2013 1:51 PTG

xkan polis pakai suar pendek gitu. kalau pengganas sulu yang hancur gini, percaya juga sbb pakaian diorg. hohoho opsss!

10 Mac 2013 2:48 PTG

Hi,jom join segmen Ayna? ^^
http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/03/segmen-exchange-banner-and-link-by.html

10 Mac 2013 3:50 PTG

ada saja cerita yang hendak di panaskan, hmmm senario politik akan terus menguasai..

Tanpa Nama
10 Mac 2013 5:23 PTG

Tempah Iklan Di www.Step2Rich.net/nak_income Dah Boleh Taja Indonesia, Modal sekali RM25! Budak sekolah pun mampu. So, memang tak de masalah anda nak join. Kawan anda pun tiada masalah nak join. Siapa pon boleh join. Memang senang nak jalankan projek nih. Terlalu mudah untuk di "jual". Mudah untuk diterima. Inilah salah satu faktor penting untuk menjayakan sesuatu projek buat duit iaitu "kos yang rendah". Sebabnya simple. Daftar Free

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.