onegai-shimasu!~


Masaa'al Khair ...

senyum lah ye.. moga ceria sepanjang hari...

hmm.. berape kerat jelah yang baca blog ana ni kan?

so....

siape yang bace blog ni silelah laporkan diri...

onegai-shimasu!~

laporkanlah diri anda tak kire dgn cara ape pun...
nak lapor kat tempat comment ke, dalam tagboard ke...ape-ape jelah ye...
asalkan ana boleh tahu!~

so, janganlah segan2 nak tunjukkan diri.. peluang nak popular nih..
ceh! hehe...

sile tengok bawah.... hehe..


Hantaran Anak Saya RM1000 Sahaja ..

 

Mengenai perkahwinan, beliau menasihatkan pihak keluarga wanita mengenakan hantaran atau mas kahwin yang rendah serta berpatutan kepada pihak lelaki dan bukan membebankan mereka.

“Saya kahwin dulu hantaran RM100 sahaja untuk isteri saya. Malahan siapa nak kahwin anak saya, saya minta RM1,000 saja,” katanya.

Beliau berkata perkahwinan penting bagi mengelakkan gejala sosial buang anak dan zina dalam masyarakat...

cepat2lah apply ... moga najah belake.. kbai..


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

4 Jun 2012 4:31 PTG

saya melaporkan diri ke blog cik.

perghh rm1k jer, untung der. duit lebih boley pi honeymoon tmpt best2 plus boley beli kelengkapan rumah.

4 Jun 2012 5:50 PTG

melapor di sini..hehe~

5 Jun 2012 10:26 PG

lapor diri juga di sini..hehehe...

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.