Inilah Tindakan Bapak Menteri Kita Bila



Kepada seluruh rakyat Malaysia.

Inilah tindakan bapak menteri kita bila diberi kertas usul mengurangi bayaran penasihat-penasihat menteri demi rakyat. Koyak kertasnya lalu lempar. Ketawa.

Kertas itu adalah kita
--------
Yb Kuantan yang mencadangkan agar elaun lantikan politik berjumlah RM1,633,632.00 setahun melibatkan :

Dato Seri Shahrizat Abdul Jalil
Dato Seri Noh Omar
Dato Wira Mohd Johari Baharom
Yb Hasbi Habibullah
Tan Sri Rais Yatim

Mereka (semua BEKAS menteri) dilantik sebagai penasihat di Jabatan Perdana Menteri dan dibayar dengan sejumlah wang dari rakyat.
--------
Bersabarlah untuk 5 tahun lagi. Entah-entah anak sudah 2 orang waktu itu. Sabarlah juga hai anak..

p/s- Sekiranya peruntukan penasihat-penasihat menteri dipotong, RM1.6j boleh dijimatkan. Sabarlah...


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


3 comments

16 November 2013 12:09 PG

Salam cik lynn, hmmm ciri-ciri golongan manusia yang tak takut akhirat, macam tu la gayanya... nauzubillah la, dah tua-tua belaka tu, belum sedar lagi... memang menyedihkanlah...

16 November 2013 10:35 PG

Kalau pun x setuju, perlukah bertindak mcm ni?

16 November 2013 11:07 PTG

Assalamualaikum,

maaf, i nak tumpang beritahu tentang sebuah posting yang hot & info yang sangat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2013/11/melayu-adik-beradik-yahudi.html

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.