..Q . A. L . B . I.....






alhamdullilah...:)
syukur ke hadrat ilahi..kerana dipanjang umur...:)
masih lagi dihidupkan untuk terus beribadah  kepada ALLAH..:)
hati ini tersenyum sahaja...biarpun hati ini ditimpa setitik lagi penyakit hati..
namun...
aku akan berusaha sedaya upaya mentarbiah selagi mampu ku...:)
hati ini..amanah ku..harus dijaga..diberikan makanan secukupnya...
titik dosa harus segera diclorox dan diberikan pewangi yang baru...:)
hati ini..
ada ketikanya...ia letih dan menderita..
seperti manusia..jika diberikan pelbagai tugas ..manusia pun akan merungut...
jadi..
hati ini juga perlu diberikan makanan secukupnya..:)


penyakit HATI..
oh!..manusia tidak pernah lepas dari penyakit ini...
setiap manusia pasti mempunyai penyakit ini..walaupun setitik cume..
inikan pulak aku..
yang hina dan berdosa..
pasti..!..banyak dan melambak2 titik itam..:(
astaghfirullahalzim...leka..lalai...:(
jangan terus terleka dan lalai..
bangkit! dan cuba sedaya upaya..
cube selagi mampu...


biarlah mereka mengintepretasikan diri anda..
yang penting..
ARABIKHA AZMIL tahu apa yang dilakukannya....:)
ya bukan..?
mereka boleh menilai...tapi, biarlah ALLAH yang menghakimi siapa aku..:)

hati...kamu ini milik ku...:)
kamu ini amanahku..:) 




sangat terseksa sebenarnya apabila simpan perasaan pd seseorg..seboleh2 nye nk elak zina hati, kerana zina hati adalah permulaan kepada zina yg lebih besar..=(..

Ya ALLAH, tenangkanlah jiwa hamba Mu yg lemah ini...seandainya dia milik ku, maka, permudahkan jalan kami..sentuhan Mu yg lebih ku damba dari segalanya...=(

tabahkan hati ku jika dia bukan untuk ku, kerana dia lebih layak utk mendapat yg lebih baik dari aku..aku lebih rela kehilangannya berbanding kehilangan keredhaan Mu...=(



^jiwang btul>>argh! ini memang jiwa aku kot...~~


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.