aku di sakiti lagi.... mengapa aku di sakiti lagi? tolong la hargai cinta aku... jangan sakiti aku lagi...


kenapa hidup ini begitu rumit sekali?..terlalu banyak dugaan yang harus aku tempohi,sampaikan di satu tahap aku merasakan jiwa ini begitu kosong dan sayu..Mungkin bahagia bukan milikku lagi…haruskah aku lari jauh2 membawa hatiku yg luka parah ini.Tuhan! berikan aku jawapan.Sahabat2ku…dulu aku ketemu kekuatan dari kalian….kini aku masih perlukan kekuatan itu……



....aku di sakiti lagi....
mengapa aku di sakiti lagi?
tolong la hargai cinta aku...
jangan sakiti aku lagi...



Oh…
sungguh indah kata-kata CINTA …
kadang sulit kita lalui …
hanya kebahagian yang kau rasakan …
saat susah ingin kau tinggalkan …

ingatlah kepada MAHA PENCIPTA !!!
yang menciptakan rasa CINTA …
dan cintailah DIA melebih dari semua …

amin … ya robbal alamin…


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.