Bakal rumah saya juga satu hari nanti.


Dapat berita kematian lagi..serangan jantung..al fatihah..sesungguhnya hidup ini sangat singkat


Bakal rumah saya juga satu hari nanti.

Al-Fatihah

2, 3 hari tak dapat lelapkan mata, 
sampai semalam, makin tak dapat lelapkan mata.

lagi takut bila tak dapat tidur dan membayangkan tentang kematian.
seakan tak mahu pejam, tak mahu gerak.

Baru sedar, rupanya, aku ini takut akan kematian.

adakah ditimpa penyakit "wahan"?  cinta dunia dan takut mati? 

Allah Allah aku takut akan kematian, kerana amalan yang entah kemana.
takut kerana taubat selalu diiringi bersama dosa.

Astaghfirullahalazhim.
Dengan rahmatMu, Ya Allah, matikanlah kami dalam husnul khatimah.
Mati syahid di jalan yang kau redhai.

Berita kematian bertubi-tubi kunjung tiba.
Moga Allah menempatkan saudara-saudara kita dikalangan ahli jannah.

Kematian, peringatan yang sunyi, tapi menyentap.

Pray4Muslim.

notasiku- Melihat kematian didepan mata...airmata dan keinsafan menyelubungi diri...yaAllah matikan aku seperti hamba ini yang mendapat rahmat dan kasih  sayangMu..mati dalam husnulkhotimah...


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

29 Ogos 2013 pada 8:33 PTG

semoga kita mati dalam keimanan , amiinn :)

Tanpa Nama
30 Ogos 2013 pada 9:50 PG

saya takut mati sebab amal x cukup....

30 Ogos 2013 pada 4:33 PTG

yg hdup pasti mati.

1 September 2013 pada 12:19 PG

Salam cik lynn, betul tu... sebenarnya bagus kalau kita selalu ingat akan mati, ini menunjukkan Allah s.w.t tidak membiarkan kita dlm keadaan istidraj, alhamdulillah... terima kasih atas peringatan ^^

Tanpa Nama
1 September 2013 pada 5:24 PG

jom amalkan surah al-mulk cik lynn..
Al-waqiah pon best gak^^ byk fadhilat tuu

-m84-

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.