Pergi Tanpa Pesan, You Make Me Very Sad ..aku terluka melihatmu terluka........


Ya Allah....

Ketika aku menyukai seorang teman,
tlng ingatkanlah aku bhwa di dunia ini tak akn prnah ada sesuatu yg abadi.
Sehingga ketika seseorang meninggalkanku,
aku akan tetap kuat & tegar kerna aku bersama Yang Tak Pernah Berakhir,
yaitu cinta-Mu Ya Allah....



Disaat aku bertemu dengan seseorang ..
yang hanya ingin melihat aku tersenyum..
aku akan tersenyum juga kerananya ....

kerana dia aku meneguhkan hatiku..


aku akan sentiasa berdoa  untuknya...


agar Allah senantiasa melimpahkan kebaikan kepadanya...

...pada kamu sahabat....MAAFKAN DIRI ini...pesan ku ..jaga diwi..jaga hati  juge  iman...



amin yarabbal alamin...



Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.