PENJELASAN SEBENAR REMAJA HILANG YANG DITEMUI BUKAN DI VILLA TAPI DI FLAT DESA MUTIARA.



JOHOR BAHRU: Ketua Polis Johor Datuk Mohd Mokhtar Shariff mengesahkan remaja berusia 16 tahun yang dilaporkan hilang kononnya disorokkan di Villa Nabila ditemui bersama teman wanitanya di Desa Mutiara pada jam 12 tengah malam tadi.


Sehubungan itu beliau berkata orang ramai dinasihatkan menghentikan khabar angin mengenai villa berkenaan kerana menganggu tugasan polis.
“Rumah berkenaan adalah milik persendirian jadi kita tak boleh sita. Bagaimanapun kita terpaksa bertindak buat kerja kerana ia mengakibatkan kesesakan teruk di hadapan kediaman itu.

“Hentikan juga penyebaran di laman sosial. Malah kita akan serahkan kepada SKMM untuk mengambil tindakan kepada pemilik akaun laman sosial yang menyebarkan maklumat palsu,” katanya.


dd

Menurut sumber, Izzat dan rakannya, dikatakan menonton filem Highland Tower. Mereka kemudian membuat keputusan mencari tempat ‘keras’ untuk dikunjungi secara berkumpulan. Dalam kumpulan kira-kira 20 orang itu mereka ke Villa Nabila pada lebih kurang jam 4 pagi. Setelah berada di situ, semua keluar melalui jalan belakang, dan berhenti rehat di Masjid Kolam Air sewaktu azan berkumandang, sebelum mereka bersurai.

Izzat membuat keputusan tidak pulang ke rumah dan tinggal di rumah rakannya. Selepas Buletin Utama menyiarkan berita kehilangannya, orang awam menetap di flat terbabit, mengenali identiti Izzat kemudian bertindak menyalurkan maklumat tepat kepada polis.

notakaki- Sibuk mencari hantu syaitan ditempat yang diyakini wujud paranormal.Masuk ke rumah berhantu,dari maghrib sampai ke malam,buat kajian bagai,kononnya iman kuat sangat,syaitan nampak muka kalian pun naik meluat,

"Woi, hangpa pi cari aku watpa? Tak solat ke apa? Maghrib masuk kawasan aku, nampaknya hangpa semua lebih teruk dari aku setannnn."

Entah berapa banyak agaknya syaitan mengkeji, mengutuk kalian yang sibuk mencari 'dia',
sebab tu ada yang hilang,
ada yang kena rasuk,
senang cerita padan muka satu malaysia kena troll kot.

Hati hati dengan dunia. apa yang haram akan diazab. yang halal, Allah hisab.
-sayyidina Ali


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


5 comments

19 November 2013 pada 7:16 PTG

Hailah buat apa la pi cari hantu.

Baik buat benda berfaedah sikit

19 November 2013 pada 8:29 PTG

Hantu tak cari kita dh cukup bgus... Nk tnjuk berani agaknye...

20 November 2013 pada 1:33 PG

hmmm hantu pun dah takut dengan budak2 sekarang ni.......

20 November 2013 pada 8:56 PG

Kecoh 1 Malaysia :)

20 November 2013 pada 12:04 PTG

owhh..moral of the story, tak perlulah nak cari adventure yg merisaukan orng lain dan memudaratkan diri..

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.