tanpa hati


Termenung jauh mindaku, mengenangkan diri semakin hari semakin hilang usianya..Sudah lama meniti dunia ini, namun imanku tak jua semakin bertambah..Mentari yg menyinari 'alam ini, bulan purnama menghiasi mlm...Betapa hinanya kita, matahari serta bulan yg cukup besar masih patuh pd aturanNya..sedangkan kita yg kerdil ini seringkali lalai drp perintahNya..~Ya Allah, ampunkanlah kami kerna kelekaan kami mengecapi dunia milikMu~
 CINTA itu….

Ketika aku salah..

Dia selalu maafkan aku..

ketika aku marah…

Dia sLaLu tersenyum untukku..

Ketika aku sakit..

Dia sLaLu berikan yang terbaik untukku..

Ketika aku pergi,,

Dia masih dan akan selalu menungguku,,

dan ketika cinta itu terganti lain…

CintaNya masiH dan selalu untukku…

kerana….


DIAlah cinta itu…
Aku kembara telah jauh. Namun kolam hatiku kian keruh. Beban tambah berat, diriku kian penat. Urusan kian payah. Jiwa semakin gundah. Justeru, mudah-mudahan di hari ini aku akan ‘dilahirkan’ semula. Lahir sebagai insan yang sentiasa mengingatiMu. Yang mampu hidup antara kekangan takut dan lingkungan harap. Takut, kalau-kalau dimurkai. Harap-harap, minta-minta diampuni....


Syukran jiddan ..sudi baca entry nie


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full Edit By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.