Siapa saya hari ini adalah siapa yang anda kenal tentang saya pada hari ini. Semakin dekat, semakin rapat, makin kenallah siapa saya sebenarnya. Bukan orang hebat. Sekadar hamba suruhan. Suruhan Allah SWT sebagai hambaNya.

Tapi dengan suruhanNya, saya disuruh menjadi orang hebat. Iaitu dengan bertukar menjadi muslim. Bertukar bukan dari non-muslim. Tapi dari muslim kepada muslim sebenar.
Jika dekat denganku, kau fahami siapa aku. Aku hanya seorang musafir, singgah di bumi wakafan. Tak lama akan pulang, menghadap Pencipta.

Arabikha Azlynn bt Azmil
12.Jan
Jerantut, pahang
Tadika Taman Intan
Sekolah Rendah kebangsaan Padang tembak
 Sekolah Menengah Agama (P) Al-Mashoor


USM (pjj)
Love Allah and Rasul
Love who love Allah and Rasul
Love Islam
Love books
Love reading
Love readers
Love friendship

masih demam ..urmmm banyaknya dosa...